Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
Ravnateljica: Marija Vrhovski
Adresa: Opatička 8, 10000 Zagreb
Tel: (01) 4569 569; 6303-330
Fax: (01) 6303-000
E-mail: uzop@uzop.gov.hr
E-mail pisarnice: pisarnica@uzop.gov.hr
Ured za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske (dalje: UZOP) je zajednička stručna služba koja obavlja stručne poslove za Hrvatski sabor, Vladu Republike Hrvatske, Ured predsjednika Vlade Republike Hrvatske, urede i stručne službe Vlade Republike Hrvatske te Direkciju za korištenje službenih zrakoplova Vlade Republike Hrvatske.
Uredbom o UZOP-u ("Narodne novine", broj 57/2019), propisan je djelokrug, unutarnje ustrojstvo, nazivi unutarnjih ustrojstvenih jedinica i njihov djelokrug, način rada, okvirni broj državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova te druga pitanja od osobitog značaja za rad.
UZOP obavlja sljedeće stručne poslove:
- pravne poslove, poslove upravljanja ljudskim potencijalima, poslove uredskog poslovanja;
- financijsko-računovodstvene poslove i poslove rukovanja imovinom;
- poslove koordiniranja financijskog planiranja, pripreme, kontrole i izvršenja proračuna te poslove strateškog planiranja;
- poslove javne nabave te poslovi voznog parka;
- poslove izgradnje, implementacije i tehničkog održavanja telekomunikacijskog sustava, opreme i uređaja i djelomično informatičkih tehnologija;
- administrativne, opće i tehničke poslove.
UZOP ima sljedeću organizacijsku strukturu:

Financijski dokumenti Ureda:
- Bilješke uz bilancu na dan 31.12.2021. godine
- Bilješke uz izvještaj o prihodima i rashodima, primicima i izdacima za 2021. godinu
- Bilješke uz izvještaj o promjenama u vrijednosti i obujmu imovine i obveza za 2021. godinu
- Izvještaji proračuna, proračunskih i izvanproračunskih korisnika za 2021. godinu
- Izvršenje 2021. godine (Ured za opće poslove Hrvatskoga sabora I Vlade Republike Hrvatske)
- Godišnji plan rada Ureda za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske za 2022. godinu
- Konačni plan za 2021. godinu
- Financijski plan 2021. godine nakon 2. rebalansa
- Obrazac za sudjelovanje u izradi financijskog plana UZOP-a za razdoblje 2022.-2024.
- Rebalans proračuna Ureda za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske za 2021. godinu
- Izvršenje proračuna za 2020. godinu
- Izvještaji proračuna, proračunskih i izvanproračunskih korisnika za 2020. godinu
- Bilješke uz obrazac P-VRIO izvještaj o promjenama u vrijednosti i obujmu imovine i obveza za razdoblje I – XII mjesec 2020. godine
- Bilješke uz izvještaj o prihodima i rashodima, primicima i izdacima za razdoblje I – XII mjesec 2020. godine
- Bilješke uz bilancu za 2020. godinu
- Konačni plan za 2020. godinu
- Proračun 2021.-2023.
- Izmjene plana nabave za 2020. godinu
- Plan Ureda za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske nakon 2. rebalansa
- Izmjene i dopune plana nabave za 2020. godinu
- Izmjena proračuna nakon rebalansa za 2020. godinu
- Rebalans proračuna za 2020. godinu
- Izvještaji proračuna, proračunskih i izvanproračunskih korisnika
- Proračun 2020.-2022.
Javna nabava
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava kruha i pekarskih proizvoda 2022.
- Troškovnik za nabavu kruha i pekarskih proizvoda
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava kruha i pekarskih proizvoda 2022.
- Troškovnik za nabavu kruha i pekarskih proizvoda
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava svježeg mesa od svinjetine I. kategorije
- Troškovnik za nabavu svinjetine
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava svježeg goveđeg, telećeg i junećeg mesa I. kategorije te janjetine
- Troškovnik za nabavu goveđeg, telećeg i junećeg mesa te janjetine
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava mesnih prerađevina I. kategorije
- Troškovnik za nabavu mesnih prerađevina
- Poziv na dostavu ponude - šivanje uniformi po mjeri za potrebe u gostitelja i vozača (10.3.2022.)
- Poziv na dostavu ponude - Usluga sistematskih pregleda za djelatnike do 40 godina (9.3.2022.)
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava smrznutih proizvoda (25.11.2021.)
- Troškovnik za nabavu smrznutih proizvoda (25.11.2021.)
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava tjestenine i brašna (25.11.2021.)
- Troškovnik za nabavu i isporuku tjestenine i brašna (25.11.2021.)
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava vode za piće u bocama (25.11.2021.)
- Troškovnik za nabavu vode za piće u bocama (25.11.2021.)
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava svježih jaja I. klase (25.11.2021.)
- Troškovnik za nabavu svježih jaja (25.11.2021.)
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava svježeg voća i povrća I. kategorije (25.11.2021.)
- Troškovnik za nabavu svježeg voća i povrća I kategorije (25.11.2021.)
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava svježe ribe (25.11.2021.)
- Troškovnik za nabavu svježe ribe (25.11.2021.)
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava raznih prehrambenih proizvoda (24.11.2021.)
- Troškovnik za nabavu raznih prehrambenih proizvoda (24.11.2021.)
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava mlijeka i mliječnih proizvoda (24.11.2021.)
- Troškovnik za nabavu mlijeka i mliječnih proizvoda (24.11.2021.)
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava kruha i pekarskih proizvoda (24.11.2021.)
- Troškovnik za nabavu kruha i pekarskih proizvoda (24.11.2021.)
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava jestivog ulja (24.11.2021.)
- Troškovnik za nabavu jestivog ulja (24.11.2021.)
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava kave (24.11.2021.)
- Troškovnik za nabavu kave (24.11.2021.)
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava alkoholnog i bezalkoholnog pića (24.11.2021.)
- Troškovnik za nabavu alkoholnog i bezalkoholnog pića (24.11.2021.)
- Izmjene i dopune plana nabave za 2021. godinu
- Registar ugovora
- Izmjene plana nabave za 2020.
- Plan nabave za 2021. godinu
- Plan nabave za 2020. godinu
- Naputak o načinu provedbe postupaka jednostavne nabave
- Poziv na dostavu informativne (konačne) ponude: Nabava usluge operativnog koordinatora - Voditelja projekta za provedbu mjere zaštite palače Bužan
Zapošljavanje - otvoreni natječaji:
- Odluka o djelomičnoj obustavi Javnog natječaja za prijam u državnu službu na neodređeno vrijeme
- Odluka o djelomičnoj obustavi Oglasa za prijam namještenika na određeno vrijeme
- UZOP-Rješenje o prijmu u državnu službu - Jelena Kljaić
- Poziv na testiranje za službenička radna mjesta: stručni refrent/ica u Službi za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, Službi za opće i tehničke poslove, Službi za računovodstvo i Službi za pravne poslove, ljudske potencijale i uredsko poslovanje
- Poziv na razgovor (intervju) po Oglasu za prijam namještenika (konobari. čistačice, namještenik - protokol i imovina)
- UZOP-Javni natječaj za prijam u službu na neodređeno vrijeme
- UZOP-Oglas za prijam na neodređeno vrijeme za radna mjesta namještenik III. vrste - za protokol i imovinu-1 izvršitelj, konobar-2 izvršitelja i čistačice-4 izvršitelja
- Opis poslova i podaci o plaći za namještenička radna mjesta namještenik III. vrste - za protokol i imovinu-1 izvršitelj, konobar-2 izvršitelja i čistačice-4 izvršitelja
- Opis poslova, podaci o plaći i literatura za testiranje po Javnom natječaju
- Poziv za iskazivanje interesa za premještaj u Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske 11.11.2021.
- Odluka o djelomičnoj obustavi Oglasa za prijam namještenika na neodređeno vrijeme
- UZOP - rješenje o prijmu u državnu službu Sanja Jurinec
- UZOP - rješenje o prijmu u državnu službu Mia Komerički
- UZOP - rješenje o prijmu u državnu službu Gordana Šimunek
- UZOP - rješenje o prijmu u državnu službu NIkica Šarenić
- UZOP - rješenje o prijmu u državnu službu Zlatko Carek
- UZOP - rješenje o prijmu u državnu službu Renata Smoljanić
- Poziv na testiranje i razgovor (intervju) za radna mjesta - savjetnik u Vladi i Vladinom uredu - Služba za proračun i strateško planiranje i stručni suradnik
- UZOP-Odluka o djelomičnoj obustavi Oglasa za prijam namještenika na određeno vrijeme - kuhar (1 izvršitelj)
- UZOP-Odluka o obustavi Javnog natječaja za prijam u državnu službu na neodređeno vrijeme - stručni referent, Služba za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju (1 izvršitelj)
- Javni natječaj za prijam u državnu službu na neodređeno vrijeme - savjetnik u Vladi i Vladinom uredu-Služba za proračun i strateško planiranje i stručni suradnik-Sl
- Opis poslova podaci o plaći i literatura-savjetnik u Vladi i Vladinom uredu - Služba za proračun i strateško planiranje i stručni suradnik - Služba za nabavu i vozni park
- UZOP-Obrazac prijave
- UZOP-Javni natječaj za prijam u državnu službu na neodređeno vrijeme - stručni referent (1 izvršitelj) - Služba za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju
- Opis poslova, podaci o plaći i literatura za testiranje - stručni referent (1 izvršitelj) - Služba za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju
- UZOP-Oglas za prijam namještenika u državnu službu na neodređeno vrijeme - konobar HS (1 izvršitelj), konobar VRH (1 izvršitelj), čistačica (2 izvršitelja)
- Opis poslova i podaci o plaći za namještenička radna mjesta konobar u VRH (1 izvršitelj), konobar u HS (1 izvršitelj) i čistačice (2 izvršitelja)
- UZOP - Oglas za prijam namještenika u državnu službu na određeno vrijeme - kuhar (2 izvršitelja), pomoćni radnik u kuhinji (1 izvršitelj)
- UZOP - Opis poslova i podaci o plaći namješteničkih radnih mjesta - kuhar i pomoćni radnik u kuhinji, Pododsjek Vlade Republike Hrvatske
- UZOP - Oglas za prijam u državnu službu na određeno vrijeme - stručni referent (1 izvršitelj) - Služba za računovodstvo
- UZOP - Opis poslova i podaci o plaći - stručni referent u Službi za računovodstvo
- UZOP - Poziv na razgovor - čistačica - 2 izvršitelja na neodređeno i 2 konobara
- UZOP - Poziv na razgovor (intervju) - kuhari - Pododsjek prehrane za potrebe Vlade RH i Vladinih ureda (2 izvršitelja) i pomoćni radnik u kuhinji Pododsjek prehrane za potrebe Vlade RH (1 izvršitelj)
- UZOP - Poziv na razgovor (intervju) po Oglasu za prijam u državnu službu na određeno vrijeme
- UZOP - Poziv na testiranje i razgovor - stručni referent, Služba za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju (1 izvršitelj)
Ostali propisi
UZOP - Odluka o imenovanju ovlaštene osobe za primanje i rješavanje pritužbi vezanih za zaštitu dostojanstva državnih službenika i namještenika - povjerljiva savjetnicaGodišnji plan rada za 2021. godinu
Odluka o imenovanju povjerljive osobe za unutarnje prijavljivanje nepravilnosti
Odluka o imenovanju zamjenice povjerljive osobe za unutarnje prijavljivanje nepravilnosti
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti i imenovanja povjerljive osobe
Obrazac - prijava nepravilnosti