Grad Zagreb će za ZET u iduće dvije do tri godine nabaviti još 70 niskopodnih tramvaja u vrijednosti od 1,15 milijardi kuna, a ugovore za taj projekt danas su u Dvercu potpisali predstavnici Grada Zagreba, Zagrebačkog holdinga i podružnice ZET-a te UniCredit leasinga Croatia i konzorcija Crotram.
ZAGREB, 18. srpnja 2007. (Hina) - Grad Zagreb će za ZET u iduće dvije do tri godine nabaviti još 70 niskopodnih tramvaja u vrijednosti od 1,15 milijardi kuna, a ugovore za taj projekt danas su u Dvercu potpisali predstavnici Grada Zagreba, Zagrebačkog holdinga i podružnice ZET-a te UniCredit leasinga Croatia i konzorcija Crotram.
Svečanom potpisivanju bio je nazočan i predsjednik Vlade RH Ivo Sanader.
"To je veliki dan za Zagreb", rekao je Sanader i naglasio kako taj trenutno najveći projekt u Europi vezan uz izradu niskopodnih tramvaja ima potporu hrvatske Vlade.
Sanader je pohvalio suradnju konzorcija Crotram, kojeg čine državne tvrtke "Gredelj" i "Končar", s Gradom Zagrebom te činjenicu da su tramvaji najvećim dijelom domaći proizvod, a mogli bi, kaže, postati i dobar izvozni proizvod.
Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić je, kao potpisnik ugovora u ime kupca, naglasio da će novih 70 niskopodnih tramvaja "dati pečat" javnom gradskom prijevozu u idućih 10 godina i podići prometni standard Zagrepčana, zajedno sa 70 tramvaja nabavljenih od 2003. i 200 novih autobusa koje Grad namjerava nabaviti u slijedeće četiri godine.
U međuvremenu, udarit ćemo temelje novom podzemno-nadzemnom tračničkom sustavu što je prometna budućnost Zagreba, naveo je Bandić.
Predsjednik Uprave UniCredit Lesaing Croatia Tomo Bolotin je rekao da taj veliki projekt pokazuje kako je financijski sektor u Hrvatskoj jak i sposoban doprinositi investicijskom razvoju Hrvatske.
Voditelj konzorcija Crotram Darinko Bago je zahvalio Gradu Zagrebu što im je ponovno povjeren posao izrade niskopodnih tramvaja i pohvalio se da je udio domaćih komponenti u niskopodnim tramvajima od 2003. porastao s 55 na 72 posto koliko ih danas ima u tramvajima što govori da domaća proizvodnja može napraviti jedno od najsloženijih tehničko-tehnoloških vozila u svijetu.
Nakon potpisivanja ugovora, na zagrebačku tramvajsku prugu će svakog mjeseca izlaziti po tri nova tramvaja.
Pisane vijesti