Ministar Hajdaš Dončić: Želimo da zajednička tvrtka bude efikasna, učinkovita i po broju zaposlenika na europskom prosjeku

Slika /2016/Glavno tajništvo/ENG/novosti/Arhiva/ministar_hajdas_doncic_zelimo_da_zajednicka_tvrtka_bude_efikasna_ucinkovita_i_po_broju_zaposlenika_na_europskom_prosjeku.jpg

Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić danas je u Banskim dvorima na konferenciji za novinare govorio o prijedlogu za opozivom dosadašnjeg predsjednika i članova Uprave društva Hrvatske autoceste d.o.o. i s tim u vezi o procesu restrukturiranja HAC-a. „Kada govorimo o procesu restrukturiranja HAC-a, moram se osvrnuti i na proces restrukturiranja Autoceste Rijeka-Zagreb, jer je jedna od temeljnih politika Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture osnivanje zajedničke tvrtke, koja bi trebala nastati od dijela Hrvatskih autocesta i od dijela Autoceste Rijeka-Zagreb“, kazao je ministar, dodajući da bi to bila tvrtka za održavanje i naplatu, za koju Ministarstvo želi da bude efikasna, učinkovita i po broju zaposlenika na europskom prosjeku.

„Nisam dopustio da se sav višak iz ARZ-a i HAC-a prelije na poslovanje nove tvrtke, jer onda od restrukturiranja u principu ne bismo imali ništa“, nastavio je ministar Hajdaš Dončić. Rekao je da u konačnici želi da nova tvrtka za održavanje i naplatu preuzme optimalan broj djelatnika, dakle radnika za održavanje i naplatu iz HAC-a i ARZ-a i da se na taj način stvori operater koji će u prvom trenutku opsluživati HAC i ARZ, a u budućnosti će se moći javiti i na neke druge natječaje.

Ministar je istaknuo da Hrvatska ima mogućnost financiranja onih cestovnih i željezničkih pravaca, koji se mogu priključiti na dva europska koridora, te tako dobiti i do 85 posto sredstava Europske unije. Naglasio je da od nove Uprave očekuje dubinsko restrukturiranje, dakle, ne sistematizaciju prema ljudima koji sad rade u tim tvrtkama, već po učinkovitosti tvrtke koja će se stvoriti. „Vremena se mijenjaju, moramo implementirati stvari koje nas čekaju, neka radna mjesta više neće postojati, a neka se trebaju stvoriti. Čeka nas prilagođavanje određenim standardima, otvaranje novih ureda. Na primjer, u našim tvrtkama trenutno ne postoje uredi za inteligentne prometne sisteme, što je već sasvim uobičajeno u Europi“, kazao je ministar.

I na kraju, ministar Hajdaš Dončić je ponovio da nije bio zadovoljan načinom kako je dosadašnja Uprava Društva odradila posao te da je to razlog njihove smjene. Od nove Uprave očekuje da ubrzaju proces stvaranja nove tvrtke, koja se tiče HAC-a i ARZ-a, kako ne bi bilo nepotrebnog gubljenja vremena i prebacivanja radnika prvo u jednu, pa u drugu tvrtku. „Želim konačno rješenje i optimalan broj zaposlenika u zajedničkoj tvrtki koja će se baviti održavanjem i naplatom sukladno europskim prosjecima, zaključio je ministar.



Pisane vijesti