Obuljen Koržinek: Smjernice medijske strategije tiču se svih dijelova medijskih politika

Ministrica kulture Nina Obuljen Koržinek istaknula je u srijedu na 2. Hrvatskom radijskom forumu da se osnovne smjernice nove medijske strategije tiču svih dijelova medijskih politika, uz reviziju institucionalnog okvira, a ključne teme su ulaganje u kvalitetno novinarstvo, uređivanje pitanja koncentracije vlasništva i noviji fenomeni koji se vežu uz nove tipove konzumacije medija.
 

Obuljen Koružinek je na skupu koji su organizirali Udruga Hrvatski radijski forum i HUP - Koordinacija komercijalnih radio postaja na Svjetski dan medija, predstavila  u kojoj je fazi priprema medijske strategije za koju očekuje da će se u slijedećim tjednima otvoriti javna rasprava.

Donošenje medijske strategije paralelno s revizijom zakonodavstva

"Osnovne smjernice tiču se svih dijelova medijskih politika, uz reviziju institucionalnog okvira. Ključne teme su ulaganje u kvalitetno novinarstvo, tj. poticanje novinarstva, uređivanje pitanja koncentracije, pitanja novijih fenomena koji se vežu i uz nove tipove konzumacije", kazala je.

Naglasila je da je nužno promotriti naše tržište, s obzirom da se navike publika, pogotovo mladih, mijenjaju i da je sve manja konzumacija linearnih medijskih sadržaja, pa tu treba dati određene instrumente podrške, kako bi se i hrvatski mediji mogli prilagoditi.

Obuljen Koržinek dodala je da se proces donošenja medijske strategije događa paralelno s izradom Nacionalne razvojne strategije Republike Hrvatske do 2030. godine, a započeli su i s pripremama revizije zakonodavstva - ove godine Zakona o elektroničkim medijima, izmjene Zakona o Hini, a slijedeće godine i krovni Zakon o medijima.

Izvor: Hina
 

Pisane vijesti | Nina Obuljen Koržinek