Facebook stranici Vlade RH, broj tzv. lajkova od početka godine konstantno raste. Na početku godine iznosio je 136.728, a krajem 2015. je dostigao brojku od 146.335. Najvažniji aspekt društvenih mreža je dijalog s građanima kojima svakodnevno odgovaramo na pitanja. Tijekom 2015. s Facebook stranice Vlade odgovoreno je na više od 11.300 upita i komentara, što u prosjeku čini 30 odgovora dnevno.
Osim odgovora na upite, Odjel za online komunikaciju Vlade RH građanima pokušava približiti odluke i politike Vlade, te ih objektivno i točno informirati o dnevnim političkim zbivanjima iz ovlasti Vlade. U 2015. Odjel je na Facebook stranici Vlade postavio ukupno 325 objave, u prosjeku 23 objave mjesečno. Svaku od tih objava vidjelo je od 50.000 do čak 534.000 građana.
Kako bismo dodatno informirali građane, u 2015. godini prvi puta organizirali smo Facebook chat, online razgovor s građanima. Na prvom Facebook chatu odgovarali smo na pitanja o potrošačkim pravima, na drugom o Strategiji obrazovanja, znanosti i tehnologije, a na trećem o legalizaciji kanabisa u medicinske svrhe.
Na Twitter računu Vlade RH smo tijekom 2015. tvitnuli više od 16.000 puta od čega su 57% bili upravo odgovori na pitanja i komentare više od 89.000 građana koji prate naš Twitter račun. Dnevno (a Odjel radi i vikendom, praznicima i blagdanima) tvitnemo u prosjeku 44 puta, od čega oko 25 tvitova budu odgovori na pitanja građana.
Za svoj rad na društvenim mrežama je hrvatska Vlada dobila i međunarodno priznanje agencije Burson-Marsteller koja nas je u studiji Twiplomacy za 2015. proglasila drugom najaktivnijom vladom na Twitteru u svijetu, te najaktivnijom u Europi.
#VladaRH je prema @Twiplomacy studiji 2015. najaktivnija vlada na Twitteru u Europi! http://t.co/N3SuDgKHFK pic.twitter.com/fu6m1v38NT
— Vlada R. Hrvatske (@VladaRH) April 28, 2015
Društvene mreže Vlade Republike Hrvatske bile su posebno aktivne za vrijeme prihvata izbjeglica iz ratom pogođenih zemalja. U prvim danima prihvata izbjeglica, Odjel za online komunikaciju, komunicirao je s građanima izravno iz prihvatnog centra u Opatovcu, a premještajem izbjeglica i iz zimskog prihvatnog centra i iz Slavonskog Broda. Tijekom tih dana, značajno se povećao i broj upita građana na obje društvene mreže Vlade, pa smo ponekad na njih odgovarali do kasno u noć, posebice na Twitteru.
Na društvenim mrežama Vlade Republike Hrvatske građanima su pružane pouzdane i aktualne informacije (brojevi računa na koje se može donirati, lokacije na kojima se prikuplja pomoć, stvari koje je potrebno donirati, zdravstvena upozorenja, demantiranje dezinformacija i sl.). Građani su to prepoznali, što je rezultiralo brojnim pohvalama Odjelu za online komunikaciju za rad i trud.
Uoči obilježavanja Dana sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje 18. studenoga 2015., Vlada Republike Hrvatske je na društvenim mrežama (Facebook i Twitteru) objavila video snimku učenika osmog razreda Osnovne škole Izidora Kršnjavoga u kojoj učenici dijele svoje dojmove o Školi mira – dvodnevnom posjetu Gradu heroju. Govoreći o Školi mira, učenici zagrebačke osnovne škole istaknuli su važnost sjećanja na vukovarske heroje, ali i izgradnju tolerantnog društva koje oprostom gradi bolju budućnost. Video snimka završena je recitacijom poznate pjesme Hrvoja Hegdušića "Stoji grad!"
Posebno smo obilježili na društvenim mrežama i drugu obljetnicu ulaska Hrvatske u Europsku uniju. Građane smo informirali o hrvatskim dostignućima tijekom članstva u Europskoj uniji, mogućnostima koje su im Unija pruža, te ih zamolili da, koristeći hashtag #2godineEU, podijele svoja sjećanja na proslavu ulaska u zajednicu europskih naroda.