Predstavljena nacionalna kampanja "Zaustavimo nasilje nad ženama i u obitelji"

Slika /Vijesti/2021/lipanj/01 lipnja/HN20210601064996.JPG

Nacionalna medijska kampanja “Zaustavimo nasilje nad ženama i u obitelji" ima za cilj educirati širu javnost, ali i žrtve nasilja u obitelji o važnosti prijave nasilja, istaknuo je ministar Josip Aladrović te poručio da se nasilje tiče svih nas.

“Svi mi imamo odgovornost prijaviti nasilje. Na taj način možemo spriječiti daljnje zlostavljanje, a potencijalno i spasiti nečiji život.  Kao društvo trebamo se prestati praviti da nas se nasilje u našoj blizini ne tiče, samo zato što mi nismo žrtva”  poručio je na predstavljanju kampanje ministar rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike Josip Aladrović i dodao da se nasilje nad ženama i u obitelji tiče svih nas. 

Nacionalna medijska kampanja pod sloganom „#empatijasada - Za društvo bez nasilja” ima za cilj senzibilizirati javnost o štetnosti i neprihvatljivosti nasilja nad ženama i nasilja u obitelji, važnosti prevencije nasilja, obvezi prijavljivanja nasilja te promovirati besplatne telefonske linije 116 006 kao dio sustava prevencije od nasilja i zaštite žrtve.

Aladrović je istaknuo da u Hrvatskoj sada djeluje ukupno 25 skloništa za žrtve nasilje od kojih ministarstvo financira rad 17 skloništa. Istaknuo je i da je u razdoblju od 2016. do 2020. Ministarstvo je za rad skloništa izdvojilo ukupno 32,7 milijuna kuna. 

Besplatna telefonska linija 116 006 za podršku žrtvama

Na predstavljanju je istaknuto i da je besplatna nacionalna telefonska linija 116 006, dostupna cijeli dan, od 0 do 24 sata, 7 dana u tjednu, vikendima i blagdanima. Linija je pokrenuta 25. studenog 2020. godine i pruža psihološku pomoć i savjetovanje, te posreduje u ostvarivanju prava na besplatnu pravnu pomoć i zdravstvenu zaštitu.

Izvršni direktor Udruge za podršku žrtvama i svjedocima Miran Špek naglasio je da to nije broj na koji žrtve mogu prijaviti nasilje, već dobiti podršku, a da je upravo podrška i informiranje žrtava i članova njihovih obitelji važan čimbenik koji utječe na odluku žrtve da nasilje prijavi. 

Vrijednost medijske kampanje je 1.052.798 kuna bez PDV-a, a provodi se u sklopu europskog projekta, u kojem uz Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike, sudjeluju Ministarstvo pravosuđa i uprave te Udruga za podršku žrtvama i svjedocima nasilja.


Izvor: Hina/Vlada

Pisane vijesti | Josip Aladrović