Vlada Republike Hrvatske nastavlja razvijati dijalog s građanima koristeći najmodernije komunikacijske platforme. Kako bismo informirali građane o pravima potrošača organiziramo prvi Facebook chat pod nazivom „Budi informiran, upoznaj svoja prava!“
Unaprijed ste platili dio ili punu cijenu proizvoda, a trgovac se ne pridržava roka dostave? Što napraviti ako ste kupili oštećenu robu? Mora li proizvod iz EU imati deklaraciju na hrvatskom jeziku? Ugovorili ste uslugu putem interneta i shvatili da to ipak nije za vas?
Stručnjaci za zaštitu potrošača iz Europskog potrošačkog centra Hrvatska, Tržišne inspekcije, Uprava za inspekcijske poslove i Savjetovališta za zaštitu potrošača Zagreb u srijedu 15. srpnja od 13 do 14 sati odgovarat će na pitanja postavljena na Facebook događaju "
Budi informiran, upoznaj svoja potrošačka prava!" Kako bi se uključili u chat i saznali kako najbolje ostvariti svoja prava, građani moraju odabrati opciju „Pridruži se“ (ili „Join“) i postaviti svoje pitanje, a odgovore na svoja pitanja saznat će u srijedu od 13 sati.
Ukoliko zbog vremenskog ograničenja chata pojedina pitanja neće biti odgovorena u navedenom vremenu, potrudit ćemo se naknadno odgovoriti na sva vaša pitanja.
Najave |
Društvo i zajednica