Zahvalivši na trudu radnoj skupini za provedbu Cjelovite kurikularne reforme na čelu s Borisom Jokićem prvi potpredsjednik Vlade Karamarko spomenuo je veliki broj stručnjaka njih preko 1000 koji su radili na ovom projektu. Naglasio je da počinje stručna i javna rasprava, a nakon toga ćemo vidjeti pitanje implementacije, osim toga ovakvi projekti mogu dobiti potporu EU fondova što je posebno zanimljivo. Kao krajnji ishod zanima nas školstvo koje je primjenjivo, školstvo koje čini sretnog učenika, građanina koji završi neku školu u Hrvatskoj, ali i školstvo primjenjivo na gospodarstvo obzirom na situaciju u kojoj se Hrvatska nalazi.
Ministar Šustar najavio je da reforma eksperimentalno kreće od jeseni u 60-ak osnovnih i srednjih škola. Posebno se osvrnuo na javnu raspravu koja slijedi, za koju je kazao da je ključna u ovoj fazi i pozvao sve zainteresirane da se uključe jer će upravo o raspravi ovisiti struktura konačnog dokumenta, koji je već sad naišao na pozitivne reakcije na razini Europske unije. Naglašava da očekuje puno priloga u raspravi i da ministarstvo produljuje rad ekspertnoj radnoj skupini, za koju ističe da je važna u raspravi koja slijedi. Time pokazujemo da Vlada poštuje rad koji je do sada napravljen, da je ova reforma koja nas očekuje stožerna i da imamo puno povjerenje u rad ekspertne skupine.
Izrazito bitnom voditelj ekspertne radne skupine za provedbu Cjelovite kurikularne reforme Boris Jokić ocijenio je potporu potpredsjednika Vlade i ministra znanosti, obrazovanja i sporta i dodao da je ovo je prvi puta da se s ove razine govori o obrazovanju. Zahvalio je svima koji su sudjelovali u ovoj reformi, njih je 430 i još 218 konzultanata. Ovo je prva reforma u Hrvatskoj koja dolazi iz baze i za njezin uspjeh su odgovorni odgojno – obrazovni djelatnici. Ovom reformom se objavljuje još 32 kurikularna dokumenta i time se ustrojilo cjelokupno obrazovanje na razini dokumenta. Ovo je pomak ka funkcionalnijem obrazovanju, obrazovanju koje nije za kviz ili križaljke nego obrazovanju za život. Po prvi puta su jasno naznačeni ishodi učenja što je važno za učitelje, nastavnike, roditelje i učenike. Reforma daje novu perspektivu modernog društva i boljeg obrazovanja.
Odgovarajući na pitanja novinara ministar Šustar komentirao je proračun u dijelu koji se odnosi na školstvo. Uštede će biti racionalne, reforme će biti strukturne. Plaća se neće dirati, jer reforme ne mogu ići dok su nezadovoljni oni koji rade. Posebno raduje da Vlada daje ne samo deklaratornu nego i financijsku potporu reformi. Financijska sredstva za reformu su osigurana, ali svakako je nužno dobro se pripremiti za Europske fondove i biti uspješniji u tom dijelu.
Prvi potpredsjednik Vlade Tomislav Karamarko komentirao je činjenicu da se u Hrvatskoj svake godine rađa sve manje djece, svake godine nas je između 10 000 – 12 000 manje, prošle godine u Hrvatskoj rođeno je oko 38 000 djece što je jako loše, bez djece nemamo budućnosti. Potreban je cijeli niz poticajnih mjera da se takva slika promijeni. U proračunu smo izdvojili prvih 100 milijuna kuna, 1000 eura za svako novorođeno dijete može biti dobra poticajna mjera da obitelj ostane u Hrvatskoj. To je samo jedan dio mozaika koji treba biti plan demografske obnove Hrvatske. Zato je potrebno omogućiti veliki broj radnih mjesta da ljudi ostanu u Hrvatskoj. Školstvo u funkciji gospodarstva dio je toga, bolje obrazovanje je jedan od preduvjeta da ljudi ne napuštaju Hrvatsku nego da je vide kao zemlju u kojoj žele ostati.