Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica (HTZ) prate situaciju oko koronavirusa i u stalnom su kontaktu s partnerima na najvažnijim emitivnim tržištima, istaknuto je u utorak na sjednici Turističkog vijeća HTZ-a, a ministar turizma Gari Cappelli poručio je da "nema mjesta panici, Vladin stožer u realnom vremenu upravlja situacijom i puna je pripravnost svih službi".
Ministar turizma ocjenjuje da će ova turistička godina biti specifična iz više razloga, zbog čega se žele, kako je dodao, još jasnije i usredotočenije usmjeriti na nacionalnu turističku promociju, stoji u priopćenju Ministarstva turizma sa sjednice Turističkog vijeća HTZ-a.
Osvrnuvši se na epidemiju koronavirusa Cappelli je kratko poručio "nema mjesta panici, Vladin stožer u realnom vremenu upravlja situacijom i puna je pripravnost svih službi".
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić naglasio je da aktivno, od samog početka u suradnji s uredima predstavništava HTZ-a u inozemstvu, posebno s kolegama u Kini, Južnoj Koreji, a sada i u Italiji, prate situaciju vezanu uz taj virus.
"U stalnom smo kontaktu s brojnim partnerima na nama najvažnijim emitivnim tržištima, a situaciju nastavljamo pratiti uz daljnje provođenje marketinških i promotivnih aktivnosti. Naravno, po potrebi spremni smo reagirati sukladno novonastalim situacijama u smislu preusmjeravanja aktivnosti i preraspodjele budžeta po emitivnim tržištima", poručio je Staničić.
Suradnja u sklopu projekta "Sportska Hrvatska"
Na sjednici Turističkog vijeća usvojen je prijedlog odluke o marketinškoj i PR suradnji u sklopu projekta "Sportska Hrvatska", kao i prijedlozi suradnje s organizatorima mega događanja u Hrvatskoj, u koje su za ovu godinu uključeni Snježna kraljica, Ultra Europe Festival, INmusic festival i teniski turnir ATP Croatia Open Umag.
Napominjući kako je sport jedan od važnih čimbenika prepoznatljivosti, ministar Cappelli je na sjednici kazao da će se ove godine u okviru projekta "Sportska Hrvatska" financirati nekoliko vrhunskih sportskih događanja, koja se ističu i nacionalnim i međunarodnim 'karakterom' te time i jedinstvenošću i snažnijim medijskim praćenjem.
"Na povećanju prepoznatljivosti Hrvatske u međunarodnim okvirima radimo i kroz osmišljanje novih kreativnih aranžmana koji postaju motiv dolaska te dodjeljujemo i bespovratna novčana sredstava za programe razvoja i uvođenja na tržište složenih turističkih proizvoda, koji obogaćuju turističku ponudu, pridonose produljenju turističke sezone, smanjenju sezonalnosti i stvaranju prepoznatljivog imidža Hrvatske kao destinacije turizma posebnih interesa", kazao je Cappelli.
Turističko vijeće HTZ-a usvojilo je i prijedlog javnog poziva za iskazivanje interesa za provedbu posebnih promotivnih projekata i aktivnosti oglašavanja na emitivnim tržištima u 2020., za čiju je provedbu osigurano 9,25 milijuna kuna za projekte i aktivnosti na 15 tržišta (Njemačka, Velika Britanija, Austrija, Švicarska, Italija, Francuska, Švedska, Norveška, Nizozemska, Poljska, Rusija, Ukrajina, Mađarska, Češka i Slovenija).
Javnim pozivom, kako su odlučili, dodjeljivat će i potpore programima destinacijskih menadžment kompanija (DMC) u 2020., i to za programe i turističke proizvode koji pridonose aktiviranju neiskorištenih turističkih resursa i kreiranju novih motiva dolazaka turista na području cijele Hrvatske, ali s naglaskom na razdoblja pred i posezone te kontinent.
Vijeće je prihvatilo i suradnju s Europskim udruženjem putničkih agenata i turoperatora (ECTAA) u 2020. te će ECTAA kroz kampanju Hrvatsku preporučivati kao preferiranu destinaciju, a ta kampanja počinje 1. srpnja 2020. i trajat će šest mjeseci.
(Izvor: HINA, Vlada)
Pisane vijesti