Danas su počeli radovi prve faze izgradnje novog ulaza u Split koji obuhvaćaju probijanje tunela Kozjak i pristupa državnoj cesti D8 od čvora Vučevca vrijednih 75 milijuna.
"Kineska kompanija China Road and Bridge Corporation koja je vrlo kvalitetno izgradila Pelješki most, probit će tunel Kozjak i spojiti promet do čvorišta Vučevica do državne ceste D8. Vrijednost tih radova je 75 milijuna eura bez PDV-a," rekao je potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković na uvođenju kineske kompanije u radove kod čvorišta Vučevica.
Najavio je da će se u drugoj fazi graditi most preko Kaštelanskog zaljeva visine 55 metara, pri čemu će se voditi računa o sigurnosti plovidbe pa će širina plovnog puta biti 200 metara.
U drugoj fazi gradit će se most preko Kaštelanskog zaljeva
Predsjednik uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić iznio je da će se u prvoj fazi izgradnje novog ulaza u Split probiti tunel Kozjak dužine 2525 metara, a od čvorišta Vučevica do državne ceste D8 izgraditi tri vijadukta, cestovni prolazi i zaštitni zidovi.
Ti radovi trebali bi biti završeni u roku tri godine.
U drugoj fazi izgradnje novog ulaza u Split, most preko Kaštelanskog zaljeva gradit će se kao spoj s Kopilicom u Splitu (prostor sjeverne luke) i gradskim prometnicama.
"Ta faza je trenutno na razini izrade studije dokumentacije", rekao je Škorić.
Vlasnici zemljišta moraju biti pravedno obeštećeni
O skupini aktivista okupljenih na Čvorištu Vučevica, Butković je kazao kako razumije ljude koji imaju zemljište na planiranoj trasi, ali da se to pitanje više neće otvarati jer je riješeno.
"Vlasnici zemljišta moraju biti pravedno obeštećeni. Razumijem te ljude, ali ako se držimo tog načela - protivljenje projektu zbog zemljišta - onda nikad nećemo napraviti nijedan projekt", poručio je Butković.
Izvor: Hina/Vlada
Pisane vijesti |
Oleg Butković