- Objavljeno: 06.04.2005.
Predsjednik Vlade na konferenciji za medije na kojoj je predstavljen projekt Ideja-natječaj za najbolje poduzetničke projekte u 2005. godini
Predstavljen projekt Ideja – natječaj za najbolje poduzetničke projekte 2005. Uz novčane nagrade, finalistima natječaja će se ponuditi i financiranje od strane Zagrebačke banke za pokretanje zamišljenoga poslovnog pothvata, te od strane organizatora, prva marketinška kampanja
Predstavnici Europapress holdinga i tvrtke McKinsey&Company predstavili su u srijedu projekt Ideja – natječaj za najbolje poduzetničke projekte 2005. godine. Svrha je potaknuti mlade poduzetnike u pokretanju vlastitog poduzeća.
Predstavljen projekt Ideja – natječaj za najbolje poduzetničke projekte 2005. Uz novčane nagrade, finalistima natječaja će se ponuditi i financiranje od strane Zagrebačke banke za pokretanje zamišljenoga poslovnog pothvata, te od strane organizatora, prva marketinška kampanjaPredstavnici Europapress holdinga i tvrtke McKinsey&Company predstavili su u srijedu projekt Ideja – natječaj za najbolje poduzetničke projekte 2005. godine. Svrha je potaknuti mlade poduzetnike u pokretanju vlastitog poduzeća.
Natječaj će se odvijati u dvije glavne faze. U prvoj se od sudionika očekuje da ukratko opišu osnovne elemente svoje poslovne ideje. Rok za slanje prijave za sudjelovanje u natječaju je 30. svibnja ove godine. Sve pristigle ideje pregledat će i ocijeniti ocjenjivački odbor, a deset najboljih ideja, osim što ulazi u drugi krug, dobit će i novčane nagrade od 10.000 kuna.
Druga faza natječaja počinje 29. lipnja, a za ulazak u konkurenciju za jednu od tri glavne nagrade (250.000,150.000 i 100.000 kuna) svaki od deset finalista morat će svoju poslovnu ideju pretvoriti u profesionalni poslovni plan pri čemu će im biti na raspolaganju stručna pomoć McKinseyevih konzultanata. Rok predaje je 15. rujna. Uz novčane nagrade, finalistima će se ponuditi i financiranje od strane Zagrebačke banke za pokretanje zamišljenoga poslovnog pothvata, te od strane organizatora prva marketinška kampanja.
Projekt se odvija pod pokroviteljstvom predsjednika Vlade dr. sc. Ive Sanadera, a partneri projekta su Adris grupa, Podravka, Siemens Hrvatska, T-Mobile Hrvatska i Zagrebačka banka te medijski partner Hrvatska radiotelevizija.