Priopćenje sa 165. sjednice Vlade Republike Hrvatske

Vlada Republike Hrvatske na današnjoj je sjednici prihvatila Informaciju o rezultatima sedmog sastanka Odbora za stabilizaciju i pridruživanje između Republike Hrvatske i Europske unije, održanog 8. prosinca 2011. godine u Bruxellesu. Tijekom sastanka Odbora razmijenjena su stajališta o posljednjim dostignućima Hrvatske, s obzirom na političke i gospodarske kriterije, kao i napretku u usklađivanju s pravnom stečevinom Europske unije.

Donesena je Uredba o načinu izračuna iznosa pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave u prvom tromjesečju 2012. godine, izrađena sukladno odlukama o kriterijima i mjerilima za osiguravanje minimalnog financijskog standarda javnih potreba u djelatnostima osnovnog i srednjeg školstva, socijalne skrbi, zdravstva i vatrogastva u prvom tromjesečju 2012. godine.

Vlada je donijela Odluku o kriterijima i mjerilima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog školstva u prvom tromjesečju 2012. godine. Prijedlog ukupnih sredstava za decentralizirane funkcije osnovnog školstva za prvo tromjesečje 2012. godine iznosi 235.347.250,00 kuna, odnosno planirano je smanjenje od 2,67 posto u odnosu na prvo tromjesečje 2011. godine ili za 6.450.309,00 kuna.

Donesena je Odluka o kriterijima i mjerilima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba srednjih škola i učeničkih domova u prvom tromjesečju 2012. godine. Prijedlog ukupnih sredstava za decentralizirane funkcije srednjih škola i učeničkih domova za prvo tromjesečje 2012. godine iznosi 115.229.844,00 kuna, odnosno planirano je smanjenje od 2,42 posto u odnosu na prvo tromjesečje 2011. godine ili za 2.858.113,00 kuna.

Također je donesena Odluka o minimalnim financijskim standardima za decentralizirane funkcije za zdravstvene ustanove u prvom tromjesečju 2012. godine. Ukupna planirana sredstva iznose 96.421.618,00 kuna.

Odlukom o minimalnim financijskim standardima materijalnih i financijskih rashoda Zavoda za socijalnu skrb u županiji i pomoći za stanovanje korisnicima koji se griju na drva u prvom tromjesečju 2012. godine planirana su sredstva za materijalne i financijske rashode Zavoda za socijalnu skrb u županiji od 14.064.000,00 kuna, te pomoći za stanovanje korisnicima koji se griju na drva u iznosu od 12.369.737,00 kuna.

Donesena je i Odluka o minimalnim financijskim standardima za decentralizirano financiranje domova za starije i nemoćne osobe u prvom tromjesečju 2012. godine. Za decentralizirane funkcije domova za prvo tromjesečje 2012. godine planirani ukupni rashodi iznose 137.258.041,00 kuna. Planirani prihodi za posebne namjene u prvom tromjesečju 2012. godine, koje ostvaruju domovi, iznose 77.490.725,00 kuna. Rezultat između planiranih ukupnih rashoda i prihoda za posebne namjene daje razliku sredstava koju osigurava županija ili Grad Zagreb u iznosu od 59.767.316,00 kuna.

Odlukom o minimalnim financijskim standardima za decentralizirano financiranje redovite djelatnosti javnih vatrogasnih postrojbi u prvom tromjesečju 2012. godine utvrđuje se minimalni financijski standard koji iznosi 82.712.582,00 kuna.

Gradu Zagrebu daje se suglasnost za zaduženje kod Zagrebačke banke d.d. u Zagrebu, u iznosu od 150.000.000,00 kuna, za realizaciju kapitalnih ulaganja i izgradnju prometnica u Gradu Zagrebu.

Daje se suglasnost Općini Kotoriba za zaduženje kod Međimurske banke d.d. u Čakovcu, u iznosu od 700.000,00 kuna, za financiranje radova na sanaciji nerazvrstanih cesta na području Općine.

Odobravaju se dodatna sredstva za otkup zemljišta potrebnog za izgradnju komunalne i prometne infrastrukture u romskom naselju Orehovica u Međimurskoj županiji, u iznosu od 12.643,00 eura, u okviru projekta IPA 2008 „Projekt potpore Romima“.

Daje se suglasnost na Statut Agencije za kvalitetu i akreditaciju u zdravstvu i socijalnoj skrbi, koji je Upravno vijeće Agencije donijelo na sjednici održanoj 7. prosinca 2011. godine.

Izmijenjena je Odluka o davanju suglasnosti za ustupanje prava građenja na parceli u vlasništvu Republike Hrvatske za potrebe izgradnje poslovnog prostora, rezidencije i stanova Stalne Misije Republike Hrvatske pri Ujedinjenim narodima u Genevi, kojom se izvanredna i opunomoćena veleposlanica-stalna predstavnica u Stalnoj misiji Republike Hrvatske pri Uredu Ujedinjenih naroda, sa sjedištem u Genevi i stalna predstavnica Republike Hrvatske pri Svjetskoj trgovinskoj organizaciji, sa sjedištem u Genevi, ovlašćuje za potpis kupoprodajnog ugovora na poček i detaljnog konačnog ugovora, kao i svih drugih dokumenata vezanih za realizaciju projekta, u ime Republike Hrvatske.

Prima se na znanje Arbitražna odluka donesena 7. prosinca 2011. godine, kojom je utvrđen sadržaj Izmjena i dopuna Dodatka Sporazumu o osnovici za plaće u javnim službama od 13. svibnja 2009. godine.

Na teret Proračunske zalihe Državnog proračuna za 2011. godinu Ministarstvu vanjskih poslova i europskih integracija odobrava se iznos od 6.008,96 kuna, za troškove prijevoza lijekova i sanitetskog materijala u sklopu humanitarne pomoći stanovništvu Libije.

Prihvaćeno je Izvješće o prikupljenim i utrošenim sredstvima iz naknade općekorisnih funkcija šuma za 2010. godinu od Hrvatskih šuma d.o.o., koje je Vladi dostavilo Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnog gospodarstva.



Pisane vijesti | Priopćenja