Vlada poduprla projekte važne za Sisačko-moslavačku županiju

Vlada je na današnoj sjednici u Sisku poduprla plan izgradnje autoceste Zagreb-Sisak, preustroj i privatizaciju Sisačke željezare, moderniziranje Sisačke rafinerije, uređenje savskog plovnog puta do Zagreba.

SISAK, 26. listopada 2006. (Hina) - Vlada je na današnoj sjednici u Sisku poduprla plan izgradnje autoceste Zagreb-Sisak, preustroj i privatizaciju Sisačke željezare, moderniziranje Sisačke rafinerije, uređenje savskog plovnog puta do Zagreba.

Vlada će za izvedbu projekata komunalne i društvene infrastrukture u Sisačko-moslavačkoj županiji izdvojiti 450 milijuna kuna.

Vlada je prihvatila i prijedlog stjecanja državnog udjela u temeljnom kapitalu kutinske "Petrokemije" d.d. radi prebijanja duga državi od 241 milijun kuna pa bi državni udio porastao na 67,81 posto.

Ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta je, govoreći o izgradnji autoceste Zagreb-Sisak, rekao da će dionice od Jakuševca do juga Velike Gorice i dalje prema Lekeniku stajati 1,36 milijarda kuna.

Upozorio je da Zagrebačka županija još nije izradila prostorni plan, bez kojega se ne može dobiti građevna i lokacijska dozvola što onemogućuje početak gradnje na manjem dijelu prve dionice i ugrožava rokove, odnosno dovršenje autoceste od kraja 2008. Kalmeta je naglasio da će autocesta rasteretiti prometno zagušenje na ulazu u grad Zagreb, jer će osim dosadašnjega jednog ulaza postojati još tri.

Vlada je odbacila ponudu njemačke tvrtke Rohrwerk Maxhuette za kupnju sisačke Valjaonice cijevi te će raspisati nov natječaj za privatizaciju te tvrtke, kao i šibenskog TLM-a. Novim natječajem stopostotni udio u Valjaonici cijevi bit će ponuđen po cijeni od 25 posto njezine nominalne vrijednosti, odnosno po početnoj cijeni od 101,26 milijuna kuna. Za 80,2 posto dionica TLM-a početna će cijena pak iznositi 44,27 milijuna kuna ili 10 posto nominalne. Prvi natječaji za privatizaciju Valjaonice cijevi i TLM-a bili su raspisani u početku rujna i to po nominalnoj vrijednosti. Na natječaj za TLM nije se javio nitko, a za Željezaru samo njemačka tvrtka, no riječ je o neobvezatnoj ponudi, te ponudi uvjetovanoj tzv. dubinskom analizom poslovanja nakon čega ponuđač zadržava pravo potpuna odustanka.



Pisane vijesti