- Objavljeno: 22.11.2018.
Ministrica kulture obišla sajam Reboot InfoGamer 2018.
Ministrica kulture dr. sc. Nina Obuljen Koržinek obišla je u četvrtak, 22. studenog 2018. godine, jedan od najvećih gaming sajmova i festivala – Reboot InfoGamer, čije se sedmo izdanje odvija od 21. do 25. studenog u osam dvorana Zagrebačkog velesajma.
Ministrica i državni tajnik Krešimir Partl susreli su se prigodom obilaska s direktorom Reboot InfoGamera Damirom Đurovićem, predsjednikom Klastera hrvatskih proizvođača računalnih igara (CGDA) Andrejom Kovačevićem te izlagačima i kreatorima videoigara iz Hrvatske, među kojima i s predstavnicima tvrtke Gamepires, koja je ostvarila velik uspjeh svojom posljednjom videoigrom Scum, prodanom u više od milijun primjeraka, te predstavnicima Croteama, najvećeg i najstarijeg games-studija u Hrvatskoj koji slavi 25 godina postojanja.Kao segment audiovizualnih djelatnosti videoigre su prvi put uvedene novim Zakonom o audiovizualnim djelatnostima, čime se stvorio pravni okvir za daljnji razvoj jednog od najpropulzivnijih segmenata audiovizualne industrije.
Hrvatska industrija videoigara bilježi izniman rast i jedna je od rijetkih industrija koja gotovo sav svoj prihod zasniva na prodaji na globalnom tržištu. Po pitanju prihoda i broja zaposlenih bilježi se rast od 50 %.
Javnim pozivom „Poduzetništvo u kulturnim i kreativnim industrijama“ Ministarstvo kulture osiguralo je sredstva za jačanje kapaciteta i konkurentnosti gospodarskih subjekata koji se bave razvojem i proizvodnjom videoigra od kulturnog i umjetničkog značenja, dok će se programska potpora razvoju i proizvodnji videoigara osigurati kroz sufinanciranje audiovizualnih djelatnosti sredstvima Hrvatskog audiovizualnog centra.
Uvođenjem videoigara u audiovizualne djelatnosti omogućuje se poticanje i sufinanciranje videoigra od kulturnog i umjetničkog značenja te edukativnih videoigara koje mogu pridonijeti razvoju i promociji kulturnog identiteta. Osiguravanjem potpore za razvoj i proizvodnju videoigara potiče se razvoj kvalitetnog sadržaja od umjetničkog, kulturnog i edukativnog značenja u skladu s digitalnim navikama suvremenog društva.