Ured za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske
Ravnateljica: Marija Vrhovski
Adresa: Opatička 8, 10000 Zagreb
Tel: (01) 4569 569; 6303-330
Fax: (01) 6303-000
E-mail: uzop@uzop.gov.hr
E-mail pisarnice: pisarnica@uzop.gov.hr
Ured za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske (dalje: UZOP) je zajednička stručna služba koja obavlja stručne poslove za Hrvatski sabor, Vladu Republike Hrvatske, Ured predsjednika Vlade Republike Hrvatske, urede i stručne službe Vlade Republike Hrvatske te Direkciju za korištenje službenih zrakoplova Vlade Republike Hrvatske.
Uredbom o UZOP-u ("Narodne novine", broj 57/2019), propisan je djelokrug, unutarnje ustrojstvo, nazivi unutarnjih ustrojstvenih jedinica i njihov djelokrug, način rada, okvirni broj državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova te druga pitanja od osobitog značaja za rad.
UZOP obavlja sljedeće stručne poslove:
- pravne poslove, poslove upravljanja ljudskim potencijalima, poslove uredskog poslovanja
- financijsko-računovodstvene poslove i poslove rukovanja imovinom
- poslove koordiniranja financijskog planiranja, pripreme, kontrole i izvršenja proračuna te poslove strateškog planiranja
- poslove javne nabave te poslovi voznog parka
- poslove izgradnje, implementacije i tehničkog održavanja telekomunikacijskog sustava, opreme i uređaja i djelomično informatičkih tehnologija
- administrativne, opće i tehničke poslove.
UZOP ima sljedeću organizacijsku strukturu:
Financijski dokumenti Ureda:
- Konačni plan 2023. godine
- Bilješke uz izvještaj o prihodima i rashodima, primicima i izdacima za razdoblje I - XII mjesec 2023.godine
- Izvještaji proračuna, proračunskih i izvanproračunskih korisnika za 2023. godinu
- PRORAČUN 2024.
- Obrazloženje općeg dijela financijskog plana
- Obrazloženje posebnog dijela financijskog plana
- Opći dio za narodne novine
- Plan prihoda
- Plan rashoda
- Posebni dio financijskog plana za područne riznice
- Račun financiranja
- Rashodi prema funkcijskoj klasifikaciji
- Rashodi prema izvorima financiranja
- Izmjene financijskog plana tijekom 2024. godine
- PRORAČUN 2023.
- Godišnje izvršenje proračuna za 2023.
- obrazloženje općeg dijela izvještaja o izvršenju financijskog plana za 2023. godinu
- obrazloženje posebnog dijela izvještaja o izvršenju financijskog plana za 2023. godinu
- 1. sažetak računa prihoda i rashoda i računa financiranja
- 2. izvještaj o prihodima i rashodima prema ekonomskoj klasifikaciji
- 3. izvještaj o prihodima i rashodima prema izvorima financiranja
- 4. izvještaj o rashodima prema funkcijskoj klasifikaciji
- 5. izvještaj računa financiranja prema ekonomskoj klasifikaciji
- 6. izvještaj računa financiranja prema izvorima financiranja
- 7. izvještaj po programskoj klasifikaciji
- posebni izvještaji u godišnjem izvještaju o izvršenju financijskog plana za 2023. godinu
- Polugodišnje izvršenje proračuna za 2023.
- Izvršenje o isplatama za 2024. godinu
- Izvršenje 2022. godine (Ured za opće poslove Hrvatskoga sabora I Vlade Republike Hrvatske)
- 1. Izmjene plana nabave za 2024. godinu
- Plan nabave za 2024. godinu
- Naputak o provedbi jednostavne nabave
- Obavijest o postojanju / nepostojanju sukoba interesa
- Izvještaji proračuna, proračunskih i izvanproračunskih korisnika za 2022. godinu
- Bilješke uz izvještaj o prihodima i rashodima, primicima i izdacima za razdoblje I - XII mjesec 2022. godine
- Plan nabave za 2023. godinu
- Financijski plan za 2022. godinu nakon 2. rebalansa
- Financijski plan za 2022. godinu nakon rebalansa
- Bilješke uz bilancu na dan 31.12.2021. godine
- Bilješke uz izvještaj o prihodima i rashodima, primicima i izdacima za 2021. godinu
- Bilješke uz izvještaj o promjenama u vrijednosti i obujmu imovine i obveza za 2021. godinu
- Izvještaji proračuna, proračunskih i izvanproračunskih korisnika za 2021. godinu
- Izvršenje 2021. godine (Ured za opće poslove Hrvatskoga sabora I Vlade Republike Hrvatske)
- Godišnji plan rada Ureda za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske za 2022. godinu
- Konačni plan za 2021. godinu
- Proračun 2022.-2024. (Ured za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske)
- Financijski plan 2021. godine nakon 2. rebalansa
- Obrazac za sudjelovanje u izradi financijskog plana UZOP-a za razdoblje 2023.-2025.
- Rebalans proračuna Ureda za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade Republike Hrvatske za 2021. godinu
- Izvršenje proračuna za 2020. godinu
- Izvještaji proračuna, proračunskih i izvanproračunskih korisnika za 2020. godinu
- Bilješke uz obrazac P-VRIO izvještaj o promjenama u vrijednosti i obujmu imovine i obveza za razdoblje I - XII mjesec 2020. godine
- Bilješke uz izvještaj o prihodima i rashodima, primicima i izdacima za razdoblje I - XII mjesec 2020. godine
- Bilješke uz bilancu za 2020. godinu
- Konačni plan za 2020. godinu
- Proračun 2021.-2023.
- Izmjene plana nabave za 2020. godinu
- Plan Ureda za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske nakon 2. rebalansa
- Izmjene i dopune plana nabave za 2020. godinu
- Izmjena proračuna nakon rebalansa za 2020. godinu
- Rebalans proračuna za 2020. godinu
- Izvještaji proračuna, proračunskih i izvanproračunskih korisnika
- Proračun 2020.-2022.
Javna nabava
- Poziv na dostavu ponude za postupak "Nabava usluge šivanja radnih uniformi po mjeri za potrebe ugostitelja i portirice Ureda za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske"
- Poziv na dostavu ponuda
- Poziv na dostavu ponuda
- 2. Izmijenjena verzija plana nabave Ureda za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske
- Poziv na dostavu ponuda - Usluga sistematskih pregleda
- Postupak nabave uredskog namještaja
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava vode za piće u bocama
- Troškovnik za nabavu vode za piće u bocama
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava svježih jaja I. klase
- Troškovnik za nabavu svježih jaja
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava svježe ribe
- Troškovnik za nabavu svježe ribe
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava smrznutih proizvoda
- Troškovnik za nabavu smrznutih proizvoda
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava mlijeka i mliječnih proizvoda
- Troškovnik za nabavu mlijeka i mliječnih proizvoda
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava tjestenine i brašna
- Troškovnik za nabavu i isporuku tjestenine i brašna
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava jestivog ulja
- Troškovnik za nabavu jestivog ulja
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava kave
- Troškovnik za nabavu kave
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava alkoholnog i bezalkoholnog pića
- Troškovnik za nabavu alkoholnog i bezalkoholnog pića
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava kruha i pekarskih proizvoda
- Troškovnik za nabavu kruha i pekarskih proizvoda
- Registar ugovora-UZOP
- Objavljene 2. izmjene i dopune plana nabave
- Objavljene izmjene i dopune plana nabave-UZOP
- Naputak o načinu provedbe postupaka jednostavne nabave
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava kruha i pekarskih proizvoda-ponavljanje
- Troškovnik za nabavu kruha i pekarskih proizvoda
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava tjestenine i brašna
- Troškovnik za nabavu i isporuku tjestenine i brašna
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava vode za piće u bocama
- Troškovnik za nabavu vode za piće u bocama
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava svježih jaja I. klase
- Troškovnik za nabavu svježih jaja
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava svježeg voća i povrća I. kategorije
- Troškovnik za nabavu svježeg voća i povrća I kategorije
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava svježe ribe
- Troškovnik za nabavu svježe ribe
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava smrznutih proizvoda
- Troškovnik za nabavu smrznutih proizvoda
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava raznih prehrambenih proizvoda
- Troškovnik za nabavu raznih prehrambenih proizvoda
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava mlijeka i mliječnih proizvoda
- Troškovnik za nabavu mlijeka i mliječnih proizvoda
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava kruha i pekarskih proizvoda
- Troškovnik za nabavu kruha i pekarskih proizvoda
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava kave
- Troškovnik za nabavu kave
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava jestivog ulja
- Troškovnik za nabavu jestivog ulja
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava alkoholnog i bezalkoholnog pića
- Troškovnik za nabavu alkoholnog i bezalkoholnog pića
- Poziv na dostavu ponude - Nabava opreme za rezervno napajanje IKT sustava
- IV. objašnjenje poziva na dostavu ponuda nabava izvedbe radova prema projektu obnove konstrukcije i radova cjelovite obnove
- III. izmjena i objašnjenje poziva na dostavu ponuda nabava izvedbe radova prema projektu obnove konstrukcije i radova cjelovite obnove
- II. izmjena troškovnika - Palača Bužan
- II. Izmjena i objašnjenje poziva na dostavu ponuda Nabava izvedbe radova prema projektu obnove konstrukcije i radova cjelovite obnove
- Nabava izvedbe radova prema projektu obnove konstrukcije i radova cjelovite obnove - Izmijenjeni Troškovnik
- I. Izmjena poziva na dostavu ponuda Nabava izvedbe radova prema projektu obnove konstrukcije i radova cjelovite obnove
- Nabava izvedbe radova prema projektu obnove konstrukcije i radova cjelovite obnove - Poziv za dostavu ponuda
- Nabava izvedbe radova prema projektu obnove konstrukcije i radova cjelovite obnove - Troškovnik
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava kruha i pekarskih proizvoda 2022.
- Troškovnik za nabavu kruha i pekarskih proizvoda
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava kruha i pekarskih proizvoda 2022.
- Troškovnik za nabavu kruha i pekarskih proizvoda
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava svježeg mesa od svinjetine I. kategorije
- Troškovnik za nabavu svinjetine
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava svježeg goveđeg, telećeg i junećeg mesa I. kategorije te janjetine
- Troškovnik za nabavu goveđeg, telećeg i junećeg mesa te janjetine
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava mesnih prerađevina I. kategorije
- Troškovnik za nabavu mesnih prerađevina
- Poziv na dostavu ponude - šivanje uniformi po mjeri za potrebe u gostitelja i vozača (10.3.2022.)
- Poziv na dostavu ponude - Usluga sistematskih pregleda za djelatnike do 40 godina (9.3.2022.)
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava smrznutih proizvoda (25.11.2021.)
- Troškovnik za nabavu smrznutih proizvoda (25.11.2021.)
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava tjestenine i brašna (25.11.2021.)
- Troškovnik za nabavu i isporuku tjestenine i brašna (25.11.2021.)
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava vode za piće u bocama (25.11.2021.)
- Troškovnik za nabavu vode za piće u bocama (25.11.2021.)
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava svježih jaja I. klase (25.11.2021.)
- Troškovnik za nabavu svježih jaja (25.11.2021.)
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava svježeg voća i povrća I. kategorije (25.11.2021.)
- Troškovnik za nabavu svježeg voća i povrća I kategorije (25.11.2021.)
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava svježe ribe (25.11.2021.)
- Troškovnik za nabavu svježe ribe (25.11.2021.)
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava raznih prehrambenih proizvoda (24.11.2021.)
- Troškovnik za nabavu raznih prehrambenih proizvoda (24.11.2021.)
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava mlijeka i mliječnih proizvoda (24.11.2021.)
- Troškovnik za nabavu mlijeka i mliječnih proizvoda (24.11.2021.)
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava kruha i pekarskih proizvoda (24.11.2021.)
- Troškovnik za nabavu kruha i pekarskih proizvoda (24.11.2021.)
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava jestivog ulja (24.11.2021.)
- Troškovnik za nabavu jestivog ulja (24.11.2021.)
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava kave (24.11.2021.)
- Troškovnik za nabavu kave (24.11.2021.)
- Poziv na dostavu ponuda - Nabava alkoholnog i bezalkoholnog pića (24.11.2021.)
- Troškovnik za nabavu alkoholnog i bezalkoholnog pića (24.11.2021.)
- Izmjene i dopune plana nabave za 2021. godinu
- Registar ugovora
- Izmjene plana nabave za 2020.
- Plan nabave za 2021. godinu
- Plan nabave za 2020. godinu
- Poziv na dostavu informativne (konačne) ponude: Nabava usluge operativnog koordinatora - Voditelja projekta za provedbu mjere zaštite palače Bužan
Zapošljavanje - otvoreni natječaji:
- Rješenje o prijmu u državnu službu - Marija Sučić
- UZOP - Rješenje o prijmu u državnu službu (Željko Šantić)
- UZOP-Oglas za prijam namještenika u državnu službu na neodređeno vrijeme-namještenik-IV. vrste-čistačica, namještenik III. vrste-konobar
- UZOP-Javni natječaj za prijam u državnu službu na neodređeno vrijeme-suradnik-vježbenik i referent
- UZOP- Odluka o djelomičnoj obustavi Javnog natječaja
- UZOP - Rješenje o prijmu u državnu službu (Petra Tudjek)
- UZOP - Odluka o djelomičnoj obustavi Javnog natječaja - Služba za računovodstvo - referent vježbenik
- UZOP-Javni natječaj za prijam u državnu službu-potpisan-referent, viši savjetnik i suradnik-vježbenik
- UZOP-Odluka o djelomičnoj obustavi javnog natječaja
- Poziv na testiranje-vježbenici i viši savjetnik
- UZOP-Javni natječaj za prijam u državnu službu-vježbenici-viši savjetnik
- UZOP-Rješenje o prijmu u državnu službu-vozač pratitelj-Robert Mihovljanec
- UZOP-Rješenje o prijmu u državnu službu-vozač pratitelj-Nenad Gajić
- UZOP-Rješenje o prijmu u državnu službu-vozač pratitelj-Alen Stubičar
- UZOP-Odluka o djelomičnoj obustavi Oglasa za prijam namještenika-vozač pratitelj-1 izvršitelj
- UZOP-Rudolf Županec-Rješenje o prijmu u državnu službu na neodređeno vrijeme-automehaničar
- UZOP-Rješenje o prijmu u državnu službu-Karmen Hadžić-konobarica-Pododsjek prehrane za potrebe VRH
- UZOP-Odluka o djelomičnoj obustavi Oglasa za prijam namještenika u državnu službu-ostali-za protokol i imovinu, kuhar, konobar, pomoćni radnik u kuhinji
- Rješenje o prijmu u državnu službu (Milanka Kos)
- Poziv na razgovor (intervju) za namještenička radna mjesta iz oglasa i praktičnu provjeru znanja za radno mjesto vozač pratitelj, Ured za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske
- Oglas za prijam namještenika u državnu službu na neodređeno vrijeme, Ured za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske
- Opis poslova i podaci o plaći namješteničkih radnih mjesta, Ured za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske
- Rješenje o prijmu u državnu službu
- Odluka o djelomičnoj obustavi postupka Javnog natječaja za prijam u državnu službu na neodređeno vrijeme u Uredu za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade Republike Hrvatske
- UZOP - Poziv na testiranje i razgovor - voditelj službe i stručni suradnik
- UZOP-Obrazac prijave
- UZOP-Javni natječaj za prijam u službu na neodređeno vrijeme - voditelj službe i stručni suradnik
- UZOP-Opis poslova, podaci o plaći i literatura
- UZOP-Oglas za prijam namještenika u državnu službu na neodređeno vrijeme - kuhar i konobari
- UZOP-Opis poslova i podaci o plaći za namještenička radna mjesta - kuhar i konobari
Ostali propisi
Godišnji plan rada za 2024. godinuGodišnji plan rada za 2023. godinu
UZOP - Odluka o imenovanju ovlaštene osobe za primanje i rješavanje pritužbi vezanih za zaštitu dostojanstva državnih službenika i namještenika - povjerljiva savjetnica
Ostali propisi - arhiva
Godišnji plan rada za 2022. godinu
Godišnji plan rada za 2021. godinu