Online odjel Vlade odgovorio na više od 16.000 pitanja građana tijekom 2014.

Transparentnu i otvorenu komunikaciju s građanima na društvenim mrežama nastavljamo i treću godinu zaredom, što je prepoznala i neovisna studija Twiplomacy koja je Vladu RH proglasila najkomunikativnijom vladom na Twitteru na svijetu. 

 

Aktivnosti na Facebooku

Facebook stranici Vlade RH, broj tzv. lajkova od početka godine konstantno raste. Na početku godine iznosio je 122.360, a krajem 2014. je dostigao brojku od 137.000. Važan aspekt društvenih mreža je dijalog - dijalog s građanima kojima svakodnevno odgovaramo na pitanja. Tijekom 2014. godine s Facebook stranice Vlade odgovoreno je na gotovo 10 000 upita građana, što u prosjeku čini 27 odgovora dnevno.

Osim odgovora na upite, Odjel za online komunikaciju Vlade RH građanima pokušava približiti odluke i politike Vlade te ih objektivno i točno informirati o dnevnim političkim zbivanjima iz ovlasti Vlade. U 2014. Odjel je na Facebook stranici Vlade postavio ukupno 241 objavu, što čini čak 20 objava mjesečno. Svaku od tih objava u prosjeku je vidjelo 40.000 do čak 150.000 građana.

Aktivnosti na Twitteru  

Na Twitter računu Vlade RH smo tijekom 2014. tvitnuli preko 10.000 puta od čega su 49% bili upravo odgovori na pitanja i komentare preko 40.000 građana koji prate naš Twitter račun. Dnevno (a odjel radi i vikendom, praznikom i blagdanom) tvitnemo 27 puta, od toga najčešće oko 13 tvitova budu odgovori na pitanja građana. Također, 57 posto tvitova u prosjeku ima poveznicu, što znači da je Twitter račun Vlade izvor preciznih i pouzdanih informacija. Gotovo trećinu tvitova građani podijele dalje, što pretpostavlja da građani Twitter račun Vlade smatraju pouzdanim i vrijednim izvorom informacija. 

Za svoj rad na društvenim mrežama je hrvatska Vlada dobila i međunarodno priznanje agencije Burson-Marsteller koja nas je u studiji Twiplomacy za 2014. proglasila najkomunikativnijom vladom na Twitteru u svijetu, te najaktivnijom u EU. 


Posebne aktivnosti na društvenim mrežama

Društvene mreže Vlade RH bile su posebno aktivne za vrijeme poplava koje su u svibnju 2014. godine pogodile Slavoniju, ali i Srbiju i Bosnu i Hercegovinu. Tijekom tih dana, obje društvene mreže Vlade primile su poveći broj upita zabrinutih građana na koje smo ponekad odgovarali do kasno u noć, posebice na Twitteru. 

Na web stranicama Vlade te na društvenim mrežama građanima su pružane pouzdane i aktualne informacije (brojevi računa na koje se može donirati, lokacije na kojima se prikuplja pomoć, stvari koje je potrebno donirati, zdravstvena upozorenja, demantiranje dezinformacija i sl.). Građani su to prepoznali, što je rezultiralo brojnim pohvalama Odjelu za online komunikaciju za rad i trud.  

Za vrijeme poplava Odjel za online komunikaciju Vlade RH održavao je i osvježavao posebnu stranicu na Vladinoj web stranici, na kojoj su bile objedinjene sve informacije koje su pristizale iz ministarstava, od građana, volontera, Crvenog križa, a koje su bile vezane uz pomoć poplavljenim područjima.

Dan uoči obilježavanja Dana sjećanja na žrtvu Vukovara 18. studenoga 2014., Vlada Republike Hrvatske je na društvenim mrežama (Facebooku i Twitteru) pozvala građane da podijele svoju viziju Vukovara, želje za Vukovar danas i nade za Vukovar budućnosti. Pitanje koje smo postavili je bilo "Kakav Vukovar ti želiš?" s prijedlogom odgovora #želimVukovar. Pitanje smo namjerno formirali s idejom budućnosti jer smo željeli sugrađane potaknuti da se osim obilježavanja žrtve grada heroja, okrenu i prema budućnosti, prema Vukovaru, kako su i sami napisali, "gradu tolerancije i mira", "Vukovar u kojem će ljudi živjeti sigurno, ne razmišljajući o svojem identitetu"...

Uz sve navedene aktivnosti, Odjel za online komunikaciju Vlade RH je u lipnju 2014. lansirao i Središnji državni portal, nove web stranice Vlade te projekt e-Građani. Tijekom druge polovice godine se intenzivno radilo na vizualnom i sadržajnom ujednačavanju web stranica tijela državne uprave od kojih njih pet već ima nove gov.hr standardizirane stranice. 
 


Stranica | Priopćenja